vrijdag 20 augustus 2010

cupcake

Vandaag houdt onze nicht Christianne haar 20e verjaardag en tevens haar diplomering voor verpleegkundige. Ze geeft een warm / koud buffet waar we zo naar toe hopen te gaan.
Ze wilde graag cadeaubonnen hebben en we hebben er dus één gekocht van een kledingzaak (College Style) en één van de Minerva drogist.
En ik heb deze cupcake nog voor haar gemaakt. Telkens als ik een kadoosje of tasje voor iemands verjaardag had gemaakt, was ze er helemaal weg van. Ik had haar beloofd dat ik iets nieuws zou verzinnen om te maken.
En dat is nu dus dit cupcakeje geworden.





Hier zijn ze er weg van dus ik hoop dat Christianne het ook leuk vindt.
Ik had nog andere cupcakes gevonden maar het leuke van deze is dat het ook open kan en je er iets in kunt doen. Het is gevuld met caramelballen van Napoleon. Het merk waar je ook van die gele zure ballen van hebt...

Bij de club "Freubelen" liep een wedstrijd "Feest". Je kon meedoen door een taart, cake of i.d. op een kaartje / creatie / of eigen gebakken taart te plaatsen. Ik had deze cupcake geplaatst.
En ik heb de wedstrijd gewonnen!!! Ik krijg van Marlous van Doeading een prijsje thuis gestuurd. 'k Ben benieuwd...

Vanmiddag was ik nog bij Marlous omdat ze nieuw Tildapapier binnen had. Ik kreeg het prijsje direct mee en hoefde ze het niet op te sturen.



Het is het nieuwe pretty paper bloc ~Old-Fashioned Christmas~ en de meeldradenpons van Nellie Snellen. Ik ben er zeer blij mee... Dank je wel Marlous en Marja!!!

Groetjes, Tineke

20 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke

    Prachtig die cupcake,denk dat je nicht er heel erg blij mee is.

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke

    ben ik weer,heb je hier een patroon van of heb je het van internet?

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die cupcake ook geweldig!!!

    en die zuren ballen,
    het water komt me in de mond als ik denk aan
    de zuurte hihi

    Ik zou ook even willen weten of er een aptroontje van bestaat?

    Fijn weekend

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow Tineke... dit is echt super geworden!! Nou ik weet wel zeker dat ze dit heel leuk vindt hoor.
    Ook ik hou me aanbevolen voor de link naar het patroontje hoor! :-)
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuuuw wat is dit een schitterend doosje en daar zal ze zeker heel blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woww super mooi tineke ik had het al op clubs bewonderd
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat orgineel Tineke, heel leuk dat cupcakeje
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhhh wat leuk zeg!! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwwww how sweet and beautiful is this Tineke!!!
    Love it! :o)

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk Tineke, zou ook echt iets voor mijn dochter zijn die altijd aan het bakken is (taarten & cupcakes). Heel mooi gemaakt ook.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hartstikke leuk zo'n cupcake! Geweldig idee!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Harstikke leuk gedaaan Tineke!
    super idee;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mmmmmmm lekker ;-)
    Leuk gedaan!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig Tineke en gefeliciteerd!!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend gemaakt Tineke,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwww wat een mooie cupcake Tineke
    en veel plezier met je mooie prijsje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige cupcake, ben er helemaal weg van! heb je die zelf bedacht of is er ergens een patroontje van? vind het zo leuk dat er ook iets in kan.
    groetjes en tot ziens,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAt een supergave CUPCAKE.....ik zou ook graag het patroontje willen als het mag :)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje en superleuk om als cadeautje weg te geven. Het zal beslist een schot in de roos zijn geweest.

    Ook ik zou graag willen weten hoe je het gemaakt hebt.

    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen