maandag 23 augustus 2010

a day to celebrate

Vanmiddag nog aan de freubel geweest. Ik had dit plaatje pas uitgeprint en vond het Tildapapier er zo mooi bij passen.
Het papier komt uit verschillende blokken. Het donkerrode (rozen)papier komt uit het allernieuwste Tildablok ~wintergarden~ wat ik zaterdag bij Marlous heb gekocht. Het past er perfect bij. Dat is nu juist het leuke van het Tildapapier: alles kan bij elkaar en telkens komen de kleuren overeen.



De tekststempel is er ééntje van Hero Arts, volgens mij die van Birthday. de blaadjes onder de blommetjes is een die van quickutz. En een kantje van de markt..

Even over de cupcake (van de post van vrijdag) Als je interesse in het patroon hebt, stuur me een mailtje. Ik heb het ergens van opgeslagen maar weet dus niet meer waarvan. Ik heb dus geen link ernaar...

Groetjes, Tineke

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Tineke
    idd dat plaatje past er perfect bij, super mooi geheel zo.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Tineke en idd alles past perfect bij elkaar dat is echt super van het Tilda papier!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en de kleuren
    combinatie is erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje tineke mooi papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend, mooi prentje en het past perfect bij het papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Tineke!
    Alles past perfect bij elkaar.
    Het plaatje van internet is helemaal super;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje Tineke!! Precies de goeie kleuren, wat mooi zeg!! Waar heb je dat mooie plaatje vandaan op internet????

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart is het geworden Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje en dit papier past er helemaal super bij, staat ook op mijn verlanglijstje met tig andere dingen maar goed dat de beurs eraan zit te komen voor me,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Tineke, heel erg mooi geworden je kaartje! Ik heb nog wat terug zitten lezen en ik zag dat je met die leuke cupcake een wedstrijd gewonnen hebt... gefeliciteerd nog hoor!!
    Supermooi dat vintage-achtige kerstpapier dat je gewonnen hebt! Ik ben benieuwd naar de kaarten die je ervan gaat maken.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk je fleurige kaartje....Tineke,

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke

    Weer zo'n prachtige kaart ,en ik stuur je even een mailtje over de cupcake

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, Tineke wat een prachtige kaart!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw tineke! Tis een schitterend kaartje geworden.

    Lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Tineke,leuk plaatje,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen