zaterdag 28 augustus 2010

Een achtkantig doosje

Mijn broer(tje) hoopt morgen jarig te zijn maar vierde het vandaag alvast. Hij is een heel stuk groter dan mij maar hij is 8 jaar jonger. Hij blijft toch een beetje mijn kleine broertje... en ik heb er maar 1!
Hij wilde graag geld omdat hij een externe harde schijf wilde voor zijn computer. Daarom heb ik vanmiddag voor we weggingen nog even snel een cadeautje voor hem gemaakt.





Hiervoor het schitterende Graphic 45 papier te voorschijn gehaald. Dit is echte herenpapier. Het patroontje heb ik eens gekregen van deze club.
In het doosje heb ik mini snickers gestopt en het geld tussen het "handvatje" gestopt.
Mijn broer vond het erg leuk. Hij dacht dat het zo gekocht was...
Ja Henk, je weet toch dat ik graag freubel... Je lacht me weleens uit met al mijn kaartjes e.d. maar ik heb het met liefde voor je gemaakt!!!

Groetjes, Tineke

13 opmerkingen:

  1. wat een schitterende doos, ik denk dat je broer hier wel blij mee zou zijn, prachtig cadeau.

    roetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje, Tineke! En laat je broer maar lekker lachen, jíj hebt tenminste een leuke hobby! ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh , Tineke wat is deze ook weer mooi geworden!Het papier is ook zo leuk voor deze doos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Tineke.en wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Ik vind het een super gave creatie.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig doosje Tineke!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie doos, leuk papier ook.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een schitterend doosje geworden Tineke! Ben er helemaal weg van!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Tineke, echt heel erg mooi. Kan me voorstellen dat je broer dacht dat je het gekocht had!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je broer Tineke, en schitterend wat je voor hem gemaakt hebt, zo mooi dat hij niet zag dat het selfmade was!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend gemaakt Tineke,prachtig papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf doosje Tineke, echt mannelijk ook.Super leuk!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig doosje Tineke, ik zag het op club,s al langskomen.
    Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen