maandag 30 augustus 2010

Liefs van ons allemaal

Vanmorgen moest mijn schoonvader voor een paar dagen opgenomen worden in het ziekenhuis. In juli is er een stuk van zijn linkerlong weggehaald en de artsen vonden het toch beter om preventief een paar chemokuren te geven.
Deze dagen krijgt hij de 1e kuur.
Om hem heel veel sterkte te wensen, heb ik dit kaartje voor hem gemaakt.



Het ~Linen Closet~ van DCWV vind ik zo mooi en het staat ook zo leuk bij het plaatje wat ik eens op internet vond.
De plaatjes print ik altijd op wit cardstock.
De bloemen zijn gemaakt met de retro flowerponsen en de blaadjes met de blaadjespons van NS. In het midden van de bloem heb ik de meeldradenpons van NS gebruikt.
De tekst is een stempel van MD.
Verder nog wat plakpareltjes maar voor de rest rustig gehouden.
Mijn schoonvader (en ook schoonmoeder) waren er blij mee.

Groetjes, Tineke

19 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Tineke! Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee waren!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke

    Een prachtige kaart,en ik wens jullie veel sterkte

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje heb je voor je schoonvader en moeder gemaakt , ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Tineke .
    Veel sterkte.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi, lieve kleurtjes en een schattige afbeelding.
    Sterkte de komende dagen, toch altijd weer spannend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Tineke
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje en heel veel
    sterkte met je schoonvader

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt Tineke.


    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is dit en veel sterkte met je schoonvader hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wauw wat een schatje!!
    Veel sterkte Tineke!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,

    wat een onwijs mooi kaartje Tineke!!! Heel veel sterkte voor je schoonvader, en natuurlijk ook voor jullie!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tineke

    sterkte

    en

    mooie kaart, ik vind de kleuren geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje tineke, en veel sterkte voor je schoonouders
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en is inderdaad erg mooi papier! Wens jullie heel veel sterkte.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je voor je schoonouders gemaakt. Heel veel sterkte gewenst.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,
    Wat een prachtige creaties heb je de afgelopen dagen gemaakt. De reden waarom (beide herenkaarten) is allemaal wat minder leuk maar ik vind ze wel super geslaagd!
    Sterkte met de ziekenboeg maar vooral veel beterschap voor je schoonvader!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtkaart is het weer! Hele lieve kleurtjes en weer een hele mooie afbeelding;)
    Sterkte met de zieken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Tineke,leuk afbeeldig,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaartje Tineke! En ik wens jullie heel veel sterkte toe!!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen