zaterdag 21 augustus 2010

verlanglijstje

Onze oudste dochter Jacqueline is bijna jarig en wilde graag een verlanglijstje. Ze wil aan haar uitzet beginnen en heeft dus zoveel verlangens...
Ze had gevraagd of ik er soms één voor haar kon maken. Dat wilde ik wel en heb ik gistermiddag voor haar gemaakt. Ze had vantevoren al aangegeven welk papier het moest zijn.



Dit is het geworden. Gelukkig was ze er helemaal weg van...een hele opluchting voor mij.
Het papier is van Tilda ~Angel love~. Het hartje is een mal van Joy waardoor ik een lintje heb gedaan. De bloem komt van een stans van Crealies en de takjes van de takjespons van Nellie Snellen. Op de bloem heb ik wat glimmermist gespoten wat je jammer genoeg niet zo goed op de foto ziet.

Groetjes, Tineke

16 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en ik vind je bloem helemaal geweldig zal er in het eggie met de glimmermist schitterend uitzien,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje en zo leuk met dat lint door het hartje en die bloem is ook erg gaaf alvast gefeliciteerd met je dochter

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik begrijp dat je dochter hier helemaal weg van is, schitterend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    wat heb je dat mooi gemaakt zeg, schitterend!!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Tineke wat zal je dochter er blij mee zijn. Wat een geweldig mooi papier is dat van Tilda toch.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das weer een prachtige kaart geworden Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer prachtig

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Tineke, ik begrijp wel dat je dochter hier blij mee is hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Harstikke leuk Tineke!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige hoor Tineke! Hartstikke leuk dat je dochter er blij mee is! Vind die bloem op je kaart ook zo prachtig en het papier is ook al zo mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gemaakt Tineke
    dat geeft leuk door zo'n mooi verlanglijstje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Tineke,zo prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt Tineke en nu maar hopen dat er ook wat voorzichtig mee omgegaan wordt...

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig gemaakt tineke mooi papier,een sjiek geheel
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen