dinsdag 21 december 2010

2 magnolia winterkaartjes

Het blijft winter...buiten en ook op mijn kaartjes. Pfff...'k ben de winter nu al zat en hij is pas vandaag begonnen ...;)


Dit kaartje doet mee aan de challenge van week 51 bij Create4fun aan de hand van de sketch.
Het papier is ~Midnight Frost~ van Bo Bunny. Prachtig winterpapier in het blauw. De tekststempel is van Penny Black. De ronde cirkel waar tilda op zit is gemaakt met een creatables ~double frame~. De kerststerren zijn met de ~ mini poinsettia's~ gedaan en de blaadjes met een stans van Crealies. De rand is met de ~ijspegel~ van glitterpapier gedaan. En op het "bont"randje van het magnoliaatje stickles gedaan.


Ook dit kaartje is met hetzelde papier gemaakt als bovenstaand kaartje. Het magnoliaatje heb ik uitgestanst met de nestabilities ~labels ten~. De blauwe ijssterren zijn gemaakt met de ~Finse IJsster~ en de bruine zijn met een pons gedaan. Het geëmboste randje is gedaan met een stans van Magnolia ~Berry Lace~ wat ik als prijsje kreeg bij Marlous van de wedstrijd bij de Crazy Meiden. Verder nog stickles en liquid applique gebruikt als sneeuweffect.

21 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn erg leuk hoor.
    En ja, we moeten nog even in deze winter.
    Ik hoop op warm water regenen.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaartjes tineke, ik hoop dat het morgen vrij goed weer is want heb morgen afspreaak in Rotterdam
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke winterkaartjes Tineke, mooi papier van BOBunny is dit, past idd goed bij het thema, je hebt ze met de ijspegelrand en stickels nog wat extra glitter gegeven. Mooi hoor.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eauuuw ik vind het echt schitterende kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaartjes heb je gemaakt, heel mooi papier en heel moie blauwe tinten heb je gebruikt.
    ik ben ook geen wintermens, ik vind het prachtig om te zien hoor, zo met de sneeuw, maar geef mij de zomer maar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat een schitterende kaartjes weer Tineke!!! Succes met de wedstrijd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,
    Wat mooi zijn ze geworden, die Tilda afdrukjes zijn ook zo mooi, we zien ze niet voor niet zo vaak verwerkt in allereli creaties, maar jij hebt het echt heel mooi gedaan.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaarten zijn weer prachtig, nee de winter is voor mijn gezondheid ook zeker niet best, dus op naar het voorjaar maar he?

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten zijn dit weer, je brengt me wel in de verleiding met al die mooie magnoliastempels, ze doen het altijd zo mooi, vorige week heb ik er nog èèntje gekocht, die kaart hoop ik ook te maken voor create4fun. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig Tineke! Het is inderdaad echt winter, we mogen niet klagen toch? alleen jammer dat het ijs niks meer wordt, met al die sneeuw.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. scitterend kaartje fijne feestdagen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tineke, ik vind ze allebei weer prachtig!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie kaarten Tineke.
    Heel mooi papier en wat heb je Tilda mooi aangekleed.
    Echt schitterend!!!
    Winter op zich vind ik niet erg maar al die ongemakken.
    Het is zo gevaarlijk,ik ben altijd weer blij als iedereen 's avonds weer veilig thuis is.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie winterkaartjes tineke, aan je kaarten is het in ieder geval niet te zien dat je al van de winter baalt :-) Ze zijn weer schattig! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaarten heb je weer gemaakt Tineke, de voorbijer dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaartjes Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke winterkaartjes Tineke, net zoals het nu buiten is, al hoeft het voor mij ook niet zo, maar het is toch wel genieten zoals alles nu er zo sprookjesachtig uit ziet.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hele mooie winterkaartjes,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. JOh Tineke wat ga je snel!!! Kan je zowat niet bijhouden :) en allemaal zo mooi. Ook de roze kaart in het andere berichtje :) snoepje om te zien en dan deze twee kaarten!!! Echt GEWELDIG!!!!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen