zaterdag 18 december 2010

Briefkaart voor Marlous

Ja, vandaag was de dag dat Marlous haar nieuwe winkel Doe@ding in Spijkenisse opende. Goris moest voor zijn werk vanmiddag naar Brielle en heeft mij op de heenweg afgezet bij de winkel en op de terugweg weer opgehaald.
Wat een supergrote winkel is het geworden!!! En alles zo mooi... een hele gave toonbank van steigerhout, vele schappen met (nieuw) scrappapier, een hele wand vol stanzen, nestabilities en nog veel meer.... Echt een winkel om trots op te zijn. Ben je niet geweest en wil je wat indrukken zien? Neem een kijkje op hun blog.
Ik had voor de meiden van Doe@ding een kaartje gemaakt om ze te feliciteren met hun winkel.


Het papier voor dit kaartje is ~Roses are red...~en is van Eline's Huis. De stiksteekjes heb ik met de hand gedaan. De briefkaart is ook een stempel van Eline's Huis alsook de andere stempels die ik gebruikt heb. De "postzegel" en de vlinder heb ik uit het papier geknipt. De roosjes heb ik gemaakt met de ~flowerset~ creatables van Marianne Design en de swirlblaadjes is een stansje van Double Do. Verder een kantje en een magnoliaatje als afwerking.
Een poosje terug had ik op het blog van Neline ook zoiets gezien en vond dit wel erg leuk. Verder mijn eigen draai eraan gegeven.

18 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaart. en zulk mooi papier.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Tineke en wat een mooi papier.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi kaartje, daar zullen ze wel blij mee zijn, was het nog druk in de nieuwe winkel
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooohhh wat is die mooi!!!!
    Vind het zóóó jammer dat het zo ver weg is, ben wel hééél benieuwd..... nou ja, misschien moet ik er maar eens een dagje uit van maken...
    Fijne zondag verder!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Tineke!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje is het geworden! Leuk is de combi hé.....tilda met eline!!
    super gedaan hoor.
    Leuk dat je mijn naam er bij vermeld hebt;)
    Ik ga snel bij Marlous kijken, ben wel heel erg nieuwsgierig.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaart ziet er prachtig uit, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Tineke!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja johhhh kan toch bijna niet, zo mooi!!!! Onwijs gaaf zeg Tineke, prachtig het stikseltje en eline stempeltjes. Kijk ik krijg er helemaal kriebels van om aan de slag te gaan. Genieten! En je hebt toch niet de hele winkel leeg geshopt he :P lol ;).

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooi kaartje Tineke, schitterend zo met die stiksels.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor Marlous echt heel mooi.
    Prachtig deze kleuren combinatie.
    En die roosjes zien er echt heel mooi uit.
    Leuk je weer even gesproken te hebben gisteren.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Tineke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een knappe kaart!
    Ben gelijk volger geworden!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen