woensdag 15 december 2010

Fun in the snow

Onze kerstkaarten zijn deze week allemaal de deur uitgegaan. Sommigen zullen em al binnen hebben en anderen krijgen em hopelijk snel op de mat. Als TNT nu maar aan het werk blijft en niet de kerstpost naast zich neerlegt...:)

Ik had niet voor iedereen een zelfgemaakte kerstkaart. Maar heb alvast een begin gemaakt voor die van volgend jaar. De kop is er weer af..


Voor deze kaart heb ik een digi ingekleurd van Sassy Cheryl. Het DP papier is ~Snow much fun~ van Three bugs in a rug. De tekst is een sticker die bij het DP papier hoort. Ik vind de tekst wel passen bij de digi. Het meisje vindt de sneeuw zo te zien helemaal geweldig al ben ik het niet met haar eens ;)
Er wordt weer opnieuw sneeuw verwacht maar hoop dat het onze regio voorbij gaat..
De wantjes heb ik ook uit het papier geknipt en er een stukje scrappersfloss onder vastgemaakt met kit. De roze sneeuwster is met een creatables ~Finse IJsster~ gemaakt en de blauwe heb ik uit het papier geknipt. Verder nog een paar plakparels gebruikt, stickles op de sneeuwvlokken en sneeuw gemaakt met liquid applique en de heattool.

Ook heb ik mijn blog weer een nieuw layout gegeven. Deze heeft Ingrid van Cute-bloglayouts weer voor me gemaakt. Ze heeft zoveel mooie layouts en ook heel snel!!! Soms heb dezelfde dag dat je em aanvraagt al in je mailbox... Dank je wel Ingrid!!

24 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,wat een prachtig kaartje is dit.
    Heel mooi met die ijsster en die wantjes zo met het flosdraad zijn super leuk.
    Ik hoop ook dat het niet weer gaat sneeuwen het is zo gevaarlijk als je er doorheen moet.
    En je bent uren bezig om van A naar B te komen.
    Groetjes en misschien tot zaterdag bij Marlous.

    Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje en je bloglayout
    ziet er weer gaaf uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, Tineke en je hebt gelijk, dan zijn de eersten maar weer klaar voor volgend jaar. Momenteel heb je ook nog niet veel zin in voorjaarsbloeiers nu er sneeuw word verwacht. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo

    Dit is weer een prachtige kaart!

    ik wil je ook bedanken voor de mooie reakties op mijn kaarten

    Groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,

    Wat een prachtig kaartje.

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijk kaartje Tineke en je blog ziet er weer super uit.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Tinus dat ziet er weer toppie uit, zowel je kaart als je blog-layout!
    Ik hoop ook dat wij de sneeuw niet krijgen het was hier vanmorgen al spiegelglad door de regen.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje Tineke!! Ja, je kan niet vroeg genoeg beginnen.... haha
    En je blog ziet er prachtig uit!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,

    Ja die kerstkaarten het is me ook wat he :). Alvast voor volgend jaar ;) jij bent al lekker op weg zeg :) top! Ontzettend leuk de wantenslinger ;) super!!! Ook prachtig papier, met allemaal kleurtjes, lekker vrolijk!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi tineke
    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Tineke, die wantjes zijn zo leuk!!
    Ook je bloglayout ziet er goed uit!!
    Ja, die kerstkaarten... ik hoor over beschadigingen en zelf kreeg ik ook verfrommelde enveloppen binnen en zelfs een gescheurde. Die tassen zitten nu natuurlijk overvol.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Tineke mooi kleuren en ook zo,n lief stempeltje.
    Je blog ziet er weer mooi uit.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart Tineke, je kan niet vroeg genoeg beginnen met de kk. Bij jouw is het begin er in ieder geval:)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Tineke! Die wantjes... echt súperleuk! En je bent er in ieder geval op tijd bij voor volgend jaar kerst hihihi.
    Dankjewel voor je opbeurende woorden op m'n blog hoor... ik ben er blij mee!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    je blog ziet er ook weer mooi uit.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje Tineke.
    Wat leuk de wantjes.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauww dit is schitterend Tineke! Prachtig zo met die handschoenen!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ha die tineke wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt zeg! Wat een gaaf papier is dat zeg!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. MOOIE CREATIES HEB JE DE AFGELOPEN TIJD WEER GEMAAKT. IK WENS MET ALLEN DIE JE LIEF ZIJN FIJNE KERSTDAGEN EN EEN VOORSPOEDIG EN GEZOND NIEUWJAAR . GROETJES MARIEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige mooie winterse kaart,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Tiineke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Je papier is super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh dat ziet er prachtig uit!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen