maandag 27 december 2010

Vogelhuisje

Het is weer tijd voor de challenge #7 bij EHI borduurkaartenblog. De opdracht luidt nu om een kaartje te maken voor een man.
Nu vind ik het altijd erg moeilijk om voor een man te borduren en heb dus flink moeten denken... Na al mijn gepeins, toch een kaartje kunnen maken.


Ik heb deze kaart gemaakt met een vogelhuisje erop. Het dakrandje en de cirkel zijn gemaakt met een "oude" borduur- en embossingstencil ~Home sweet home~ en dan nr. HH8102 van Marianne Design. De geborduurde klimopblaadjes aan de zijkanten heb ik ook gemaakt met het malletje maar heb em nog een keer doorgelegd omdat het zo lang is als het dak.
Ook het 3d plaatje is echt een oudje van MD. Het is zelfs nog een A5 vel waar je zelf nog moet kiezen wat je 3D knipt. Vond de muisjes tussen de klimop er wel lief bij staan. Het dessinpapier is van Papicolor.
Willen jullie weten wat de andere DT-members gemaakt hebben? Neem een kijkje op het blog.

21 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke, leuk kaartje hoor. Heb die knipvellen zelf ook gehad. Vond ze toen inderdaad erg leuk en die muisjes staan heel mooi juist tussen de klimpop.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt hoor! En inderdaad bekende muisjes. Ik heb ze ook nog ergens!!!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Tineke, die is hartstikke goed gelukt zeg, heel mooi hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Tineke, ik vind mannenkaarten ook altijd zo moeilijk om te maken :-)maar die van jou is goed gelukt! groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje, lieve muisjes en mooi de geborduurde klimopbladeren, alles past perfect bij elkaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt hoor je kaartje.
    Erg leuk geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi Tineke, ja, mannenkaarten vind ik ook moeilijk, heb weer een opdrachtje voor mijn moeder, vier mannenkaarten :-$

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart! Alles heb je goed bij elkaar gezocht, enne.....de muisjes, die hebben we ook nog;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke mannenkaart, Tineke, wat heb ik die andere vogelhuisje vaak gebruikt, voor de man had ik vaak de combinatie bruin en licht blauw(designpapier van papicolor) en dat verveelde niet gauw. Deze kaart is mooi gemaakt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een prachtige mannenkaart Tineke.
    Echt super gaaf gemaakt zo met de klimop en de muisjes.En alle kleuren komen zo mooi bij elkaar.
    Jammer dat je man niet vrij is het weekend, maar dat Bram een hele week vrij is is ook de eerste keer sinds 12 jaar heeft altijd in de continu gewerkt.Sinds okt niet meer en ik vind het heerlijk.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Tineke,leuk gedaan dat vogelhuisje.
    Geweldig mooi geborduurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke
    wat een prachtig kaartje, heel leuk bedacht.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje en heel hartelijk
    bedankt voor het mooie kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem super geworden Tinus, ik heb er ook moeite mee hoor om een mannenkaart te maken dus datdoe ik bijna nooit ;)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een hele mooie en aparte kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tineke, dank je wel voor je lieve reactie.
    Wat heb je mooie kaarten gemaakt en idd. een mannenkaart blijft moeilijk maar deze is super.
    Ik wens je een fijn en creatief 2011.
    lieve groeten Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mannenkaartjes zijn altijd een hele uitdaging maar ik vind dit echt een hele lieve en mooie kaart Tineke!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke,

    Wat een toppertje en leuk dat je wat oude dingetjes tevoorschijn hebt gehaald om deze mooie kaart mee te maken :). Ik heb ook nog zoveel ouds liggen en zit er elke keer aan de denken zou ik er nog iets mee maken :) maar hoe dan :) whahaha. En zie ik deze schitterende kaart bij jou :) en jij doet het gewoon eventjes! Knap hoor!

    Hugs
    syl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart is dit geworden Tineke! Echt zo mooi die klimop blaadjes in 3D ook.
    Ja ik heb ook nog zóveel oude knipvellen liggen. En toch steeds maar weer nieuwe erbij kopen omdat ik die gewoon té leuk vond om te laten liggen hahaha. Binnenkort zal ik er ook maar weer eens induiken.
    fijne jaarwisseling alvast, liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je prijs bij Derwent!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen