maandag 13 februari 2012

Fishing

Weer eens een jongenskaartje gemaakt. Vorige week heb ik al heerlijk wat zitten kleuren dus dan is een kaartje eerder klaar.
Het stempeltje van Edwin die aan het vissen is, heb ik een tijd terug van Frosien gekregen. Alsnog bedankt!
Het papier wat ik gebruikt heb, is officieel babypapier ~Baby Boy~ van DCWV maar kan dus ook voor andere kaarten.
'k Heb de creatables gebruikt voor de boom, het hekje en de vogeltjes. Het visje heb ik uit het papier geknipt.
De letters ~Fishing~ zijn van het Phoebe alfabet van Quickutz.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
* Tomic: gebruik Edwin en de sketch
* Magnolia Down Under Challenge: one word sentiments

24 opmerkingen:

  1. Een jongenskaart is altijd moeilijk vind ik, maar deze is zeer geslaagd.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, kijk hem daar zien zitten vissen, ontzettend leuk! Ik heb de boom vorige week ook aangeschaft en als ik nu weer zie hoe leuk hij op jouw kaartje is kan ik niet wachten om hem ook te gaan gebruiken!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele beestenboel, met verschillende vogeltjes en een vis!
    Een heel gezellig tafereeltje heb je er van gemaakt!
    En mooi papier voor een jongen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Tineke!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your card, Edwin is so sweet and coloured wonderfully, a great take on Tina's sketch. Thanks for joining TOMIC this week. Hugs Jodie from Oz xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke, wat een super mooi kaartje heb je gemaakt.
    Prachtig ingekleurd en heel mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een erg leuke kaart zeg. Leuk om de vissende Edwin onder de boom te laten zitten. Dit geeft een erg leuk tafereeltje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje Tineke, het zou een goeie zijn voor mijn zoon, die is dol op vissen!
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oef, Tineke niet teveel reclame maken naar mijn adres, straks staan ze in de rij (grapje), toen ik dit afdrukje zag dacht ik direct van hè volgens mij heb ik deze gemaskerd. Een leuke kaart Tineke, deze stempels is erg mooi, ik zou hem nog niet willen missen. Succes met de challenges, ik hoop dat je ook eens een mooie prijs krijgt van de TOMIC. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaa nu kan ik wel op je blog, wat een gedoe niet????
    Nou ja... je kaartje is super mooi, wat leuk zo Edwin aan het vissen, super!! Mooi papier ook!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi totaalplaatje is dit geworden zeg. Een prachtige kaart.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje, leuk gecombineerd, de vissende Edwin met de boom en het hekje, mooi papier heb je erbij gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief dit kaartje!
    Edwin zit niet alleen te vissen maar zo te zien zit ie ook aan Tilda te denken :)
    En wat heb je een gave kalender voor je schoonmoeder gemaakt! Leruk blog is dat hè.
    Gefeliciteerd nog met haar verjaardag.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt zeg!
    Hele mooie combinatie van kleuren en afwerking! Fijn hé af en toe een afdrukje van iemand krijgen.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk tafereeltje is het geworden, met het vissertje, hekje en de schattige vogeltjes. Mooie kaart, Tineke!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje Tineke! Echt leuk gedaan. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,

    Ben gisteren bezig geweest om het te veranderen. Vind het zelf namelijk ook.
    Maar het lukte niet erg. Zodra ik tijd heb om er voor te gaan zitten ga ik hem veranderen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje.
    En een prachtig stempeltje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart Tineke en ook ik kon gisteren niet op je blog maar gelukkig nu wel weer! Ik dacht ik probeer het vandaag weer en als het niet wil dan mail ik je maar gelukkig het is weer opgelost!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bij dit kaartje wilde ik gisteren een berichtje achter laten maar toen lukte het niet, wat een super leuk kaartje is dit ook weer

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastic card!! And so cute with the birds:)
    Thank you so much for joining TOMIC.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, this is just too cute! Love little Edwin and that little scene you created on your card!

    Thanks so much for joining us at MDUC this week!

    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen