dinsdag 20 maart 2012

Paasmandje

Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan bij het Scrap-Cards Challenge blog. De opdracht is deze keer om een paaskaart of paascreatie te maken.
Omdat ik gast-designer mocht zijn, heb ik er ook een voorbeeld voor gemaakt. Een hele eer vind ik het om gast-designer te zijn.

Mijn voorbeeld is dit paasmandje. Ik heb het alleen iets vergroot want het bestaande patroon vond ik voor de paaseitjes net wat te klein.
Het patroon heb ik met bloghoppen hier gevonden.
Een magnoliaatje gekleurd en op het jurkje, vlinder en de bloem in het haar wat stickles gedaan.

Aan beide zijden een cirkel met de nestabilities gestansd. Het leuke lentepapier is ~Sun Kiss Collection~ van Prima Marketing.

Vlindertjes zijn van Unique en ook hier zit wat stickles op. Paaseitjes in bijpassende kleur bij Jamin gehaald. Ze hebben bij elk papiertje wel een passend eitje.
Tussen de eitjes wat vulsel gedaan zodat het een beetje op stro lijkt. Dit is wit papier wat ik eerst door de ribbelaar gehaald heb en daarna strookjes gesneden.

Aan deze kant van het mandje heb ik op de cirkel de tekst: "Sweet Spring" gestempeld. De tekst komt hier vandaan. Erboven een strik van tule gemaakt met wat veertjes van Unique erbij.

Ook de binnenkant heb ik gescrapt met papier uit dezelfde serie alleen nu met vlinders en zonnebloemen. Zo was het voordat de eitjes erin gingen.

Heb je ook zin om mee te doen met deze challenge? Kijk even op het blog naar de andere prachtige voorbeelden voor nog meer inspiratie!

Dit paasmandje will ik mee laten doen aan de volgende challenges:
* Simply Magnolia: anything goes
* Totally Tilda: Easter Tilda
* Magnolia Mania: keine karte

Sorry, als ik (nog) niet op je blog ben geweest. Maar de tijd ontbreekt me deze week een beetje. Als ik even tijd over heb, kom ik zeker langs.

30 opmerkingen:

  1. Wat een schattig mandje heb je ervan gemaakt, Tineke! Ik zie deze mandjes op heel veel blogs voorbij komen, dus ik moet er ook maar eens voor gaan zitten...;-)
    Heel leuk, in dat zachte geel!

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig paasmandje, in heerlijke zachte kleurtjes!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig mandje heb je weer gemaakt,erg leuk !!
    Groetjes uit Schoorl van Annie I .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiiii daar,

    Nou je creaties is dan ook superrrr hoor. Staat helemaal leuk op het challenge blog. Leuk dat je mee doet als Guest;)

    Ik vind je mandje supertof;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Totally Tilda-tactic Easter basket darling
    Thanks for joining us at the totally Tilda challenge this time
    Hugs Susie sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap dat jij nu de bruiloft dicht bij is nog zoiets mooi gefabriceerd krijgt!
    Hele mooie paaskleurtjes!
    En....je krijgt wat je verdiend hoor, 18 graden op vrijdag!
    Houden zo ik duim mee hoor!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Tineke. Deze staat ook nog op mijn todolijstje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk mandje hoor Tineke.
    Ik heb de beschrijving al bij mijn favorieten gezet, nu nog een keer ervoor gaan zitten.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer mooi uit Tineke een erg leuk mandje is het geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi paasmandje heb je gemaakt Tineke, mooie zachte lente kleuren en natuurlijk gevuld met heerlijke eitjes!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende paasmandje heb je gemaakt heel leuk papier heb je ook gebruikt.

    liefs annemariee n merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superlief paasmandje! Prachtig zo in die zachtgele tintjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty Tineke, beeldig!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super schattig mandje! Ik ga er ook maar eens voorzitten. Ik vind 'm zo leuk
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende creatie heb je weer gemaakt, prachtig joh, heerlijk die zachte kleurtjes !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi tineke
    een pracht van een mandje en zo lief van kleur en nu nog de lekkere eitjes erin:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi Tineke, wat leuk dat je gast designer mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte met je gastDT schap en wat is dit een mooie creatie. Prachtig en helemaal lente!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig mandje Tineke
    heel mooi papier heb je ervoor gebruikt
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend mooi Tineke!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je hebt het mandje heel mooi gemaakt, mooi in het zonnig geel met het het zachte groen groen gecombineerd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke,
    Wat ziet dat er prachtig uit zeg! Dat je daar nog tijd voor hebt deze week! Heb je het niet vreselijk druk voor de bruiloft? Het wordt wel heel mooi weer, ze gaat treffen met het weer.
    Ik ben even niet veel in blogland, ik moet helpen bij een zwager van me, die moet volgend weekend verhuizen en er moet heel veel gedaan worden, ik wens je vrijdag alvast een heel mooie dag, ik kijk uit naar de foto's

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig Paasmandje Tineke.
    Echt super lief.
    Heb morgen een hele mooie,en een fijne dag.
    Geniet er van.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een hele mooie paasmand geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Tineke,

    Wat een geweldig paasmandje heb je gemaakt. Thnx ook voor de site waar je deze gevonden hebt.
    Vind hem geweldig en nog een nachtje slapen dan is het zo ver ik wens je heel veel plezier morgen en het is hartstikke mooi weer.
    zal aan jullie denken.

    Liefs, Lieb

    p.s suc6 met de challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. it's simply stunning - your easter basket. And Your challenge blog is fabulous too.
    Many thanks for joining us at Magnolia Mania this week
    Hugs
    Doreen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a fantastic little easter Basket. Thank you for playing in our Easter challenge at Totally Tilda.

    Hugs Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fabulous Easter basket and cute Tilda!! Thanks for sharing with us at Totally Tilda!!
    Hugs
    Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gorgeous creation, it's so sweet, thanks for joining us at Totally Tilda, we're happy to have you!

    BeantwoordenVerwijderen