vrijdag 28 september 2012

Silent night...Holy night

Vandaag ben ik naar de demodagen bij Marlous geweest. Wat gezellig was het weer.
Veel bekenden gesproken (tenminste meer gefluisterd omdat ik mijn stem sinds een paar dagen kwijt ben...) maar ook nieuwe gezichten leren kennen van veel bloggers.
Leuk om met jullie kennis te maken!

De kerstkaarten gaan dit jaar niet zo snel als andere jaren.
Maar toch heb ik er weer ééntje af.
Met de challenge bij "Krea Teja" wilde ik meedoen maar de opdracht viel deze keer niet mee.
Totdat ik dit plaatje van een kerk tegen kwam....
De papiertjes zijn van Magnolia.
Bij een kerk hoort een klok dus de klok van Tim Holtz gestanst.
Verder kaarsen erbij met kit opgeplakt en sterren van vilt gemaakt.

Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenge:
* Krea "Teja" Team: roze, paars en een vleugje zwart

31 opmerkingen:

  1. Wat een schitterendkaartje is dit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hvor er det smukt, ur, lys og stjerne understreger stemningen. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaartje
    Beterschap met je stem
    Fijn weekend
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje in prachtige kleurtjes, WAUW!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi tineke
    sorry dat ik je over het hoofd had gezien van de winnaars bij EKEF,dus alsnog van harte gefeliciteerd,dacht dat het om een andere tineke ging:-))
    en deze kaart vind ik bijzonder mooi met dat kerkje en dat prachtige papier!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke , erg mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge !! leuk die klok bij de afbeelding .... matcht goed. Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Succes ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Tineke, zo'n leuk effect met die wijzers zo door het plaatje van de kerk heen. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Krea Teja! groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wst een prachtig effect, die kerk zo door de klok heen, super mooi!
    Was het leuk bij doeading vandaag? lekker druk zeker? Ik vind het echt jammer dat ik nu ziek ben en er niet heen kan. (Maar heb het vorige week al ruimschoots gecompenseerd !)
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    Wat super dat idee van de kerk en de klok van Tim Holtz..lieve kleuren en..wat schattig de vilten
    kerstster.. Was het gezellig bij Doe@Ding ?? heb je Plony ook gezien??

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Hij is echt heel mooi geworden!
    Ik wil wel met een vrachtwagen maar dat laat de bankrekening niet toe ;-)
    Fijn weekend.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer zo,n prachtige kaart ,Tineke
    ik vind hem echt geweldig mooi !!!!
    Heel apart de klok met het kerkje,
    die horen inderdaad bij elkaar.
    Leuk dat je bij Marlous bent geweest,
    maar heel vervelend dat je bijna
    geen stem had,zal niet mee vallen
    voor je .Beterschap hoor !
    Groetjes van Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie uitwerking weer Tineke, ik heb er ook al over zitten brainstormen maar ik ben er nog niet aan uit hoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig is je kaart!
    leuk ook die klok erin verwerkt
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw Tineke wat een prachtige kerstkaart, ik ga morgen naar de demodagen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhh Tineke,Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en heel knap de opdracht met de kleuren uitgevoerd Tineke. Wat superleuk om je even gezien te hebben vandaag bij Doe@ding, dan krijg je wat meer beeld van iemand vind je niet. Ik vond het reuze gezellig in Spijkenisse en dit is voor herhaling vatbaar.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jemig Tineke, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt meis!
    Prachtig !

    Luefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooi kaartje Tineke, wat een mooie kleurtjes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super origineel en prachtig van kleur..Leuk dat je veel mensen hebt ontmoet!!

    Fijn weekend,
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke

    Wat een schitterende kaart is dit en heel mooi dat je de wijzers op het plaatje hebt gedaan.
    Ik vond het ook super om je ontmoet te hebben vandaag, het was supergezellig en ja ik heb behoorlijk wat geshopt:-) wat hebben een heerlijke hobby toch.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke,wat een plaatje van een kaart heb je weer gemaakt.Ik vindt dat je de klok op een leuke manier verwerkt hebt.Ik vond het heel leuk om je vandaag in het echie te zien bij Doe@ding.Heb je nog fijn geshopped? Leuk dat je ook op mijn blog bent komen kijken,gezellig,tot blogs,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Tineke,

    eine wunderschöne Karte ist das geworden und wie Du die Uhr eingesetzt hast, einfach klasse.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is hij mooi Tineke.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een plaatje weer zeg!!
    fijn weekend hoor,
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat weer een super geweldige kaart Tineke, mooie kleurtjes en idd de klok past er perfect bij.
    Sterkte met je stem.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Tineke

    Even mijn complimenten voor je kaarten super, ik heb net van Jannie
    geleerd om even een berichtje achter
    te laten.Wij zijn vandaag naar Spijkenisse geweest, de knip is helemaal leeg ogen en tijd tekort, en nu aan de slag.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Tineke,
    Dat was idd leuk om elkaar eens in reallife te zien. Je kaart hierboven is ook weer prachtig. Veel plezier met je nieuwe spulletjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje!
    Mooi de verwerking van de klok samen met het plaatje.
    Hoop dat het nu wat beter gaat met je stem, anders... beterschap!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen