dinsdag 11 juni 2013

Maritiem

De ene dag is het winter op mijn blog....en de andere dag is het weer zomer ;-)
Jullie hebben vast al wel gemerkt dat ik gek ben op maritieme kaarten.
Vandaag heb ik er weer één om te laten zien. Mannenkaarten vind ik een leuke uitdaging.
Ik heb kraftpapier als basis gebruikt. Het scrappapier is ~Beach house~ van Eline's Buitenhuis (PB7043).
Het mooie plaatje van het zeegezicht heb ik op een vierkante frame geplakt wat ik gemaakt heb met Anja's vintage ornamenten (LR0270).
De vuurtoren (LR0231), schelpen (LR0230), zeester en ankers (LR0232) kregen ook weer een plekje op deze kaart.
Een label uit het papier geknipt en verder 2 munten (EC0144) gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt. 

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenges:
* Scr@p-Cards challenge: foto-kleurenchallenge
* WLVC:  zomer
* Hobby Nu: vaderdag

47 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van de wisseling van de seizoenen hoor ;-)
    Ook dit kaartje is weer schitterend gemaakt, geeft echt het ultieme vakantiegevoel....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tineke

    Erg leuk dat je steeds weer wat anders heb op je site en weer een mooie kaart :)
    groetjes en een fijne dag patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie maritiem kaart.
    Heel leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zie er weer leuk uit zeker zo zomer kaartje

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Tineke,ik kijk
    steeds mijn ogen uit.Hoe krijg je het steeds verzonnen,je bent weer lekker
    bezig zie ik wel,fijn dat het goed
    met je mag gaan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Tineke ik ben ook gek op maritieme kaarten vooral als jij ze hebt gemaakt
    Ik vind je kaartje weer goed gelukt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtige kaart Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het maritieme thema vind ik ook erg leuk, je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt Tineke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tineke Ahoy... wat een geweldige kaart. grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij gaat lekker Tineke, ik ben helemaal weg van je prachtige kaart

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Tineke
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart!!
    Ook een prachtig plaatje van die vuurtoren!
    Groetjes en bedankt voor je berichtje op mijn blog!

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige mannenkaart is dit weer, Tineke.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Tineke.

    Groetjes,
    Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alweer zo'n prachtig kaartje, super gedaan!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is een leuke kaart zeg, weer eens iets heel anders voor een man en mooi!
    Fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke,
    Het gaat weer als vanouds he?
    Het tempo zit er weer goed in!
    Prachtig maritiem kaartje hoor, erg leuk gedaan.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook deze mannenkaart zal zeker weer in de smaak vallen bij de ontvanger...PRACHTIG!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke, Wat een supermooie kaart. Leuk zoals je de mallen hebt gebruikt. Ik heb ze toevallig vanavond gekocht. IK had ook bij iemand gezien dat ze deze mal om een nostalgische stempel had gebruikt. Je hebt de kaart prachtig afgewerkt met die leuke schelpen en vuurtoren. Dit is toch echt zomer en vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Tineke! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het maritieme onderwerp vind ik ook erg leuk, je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is je kaart weer schitterend Tineke, ik vind hem weer supermooi, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi maritiem kaartje Tineke, leuk dat je meedoet aan de challenge bij WLVC met een mannenkaart!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooohhhh, ik wil naar Texel als ik dit zie......zo mooi daar ook op het strand en bij de vuurtoren.....
    Heerlijke kaart Tineke, geweldig zoals jij mannenkaarten kunt maken. Fijn dat je nog een keer meedoet bij WLVC en nu even wachten op de volgende challenge maar.....het is weer zó de 18e. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze is ook weer zo mooi Tineke,mooi plaatje heb je gebruikt.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart, Tineke. Ik laat niet zo vaak berichtjes achter maar ik volg je op de voet( ha ha) Ik mag erg graag langs komen op je blog. Je maakt zulke mooie dingen en soms een lekker bakrecept. ( de bokkepootjes taart is ook hier een hit.) Altijd weer feest om te zien wat je gemaakt hebt en je verhaal over slapeloosheid is herkenbaar. Helaas heb ik er ook last van sinds februari. Toen was het nog zo'n 2 maal per week dat ik superlang wakker lag. Afgelopen week is dit dusdanig verergerd dat ik nagenoeg niet meer slaap. Ben blij dat je je verhaal hier op het blog met ons gedeeld heb. Vandaag laat ik bloed prikken ( moest toch voor mijn schildklier) dus een kleine moeite om vitamine D mee te nemen. Ik hoop zo dat dit het is want dan kan er misschien iets aan gedaan worden. Alle energie is weg overdag als je geen goede nachtrust hebt gehad. Gaat het nog steeds beter met het slapen bij jou?

    Hartelijke groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer een hele leuke kaart, mooie kleuren en weer netjes afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jouw maritieme kaarten zijn altijd een lust voor het oog Tineke. Ze vervelen nooit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Tineke .
    Wat een super leuk kaartje weer.
    Mooie keuren weer .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Tinek,
    Wat weer geweldig, om zo'n prachtige kaart van je te zien! Tot in de puntjes afgewerkt, Toppie!
    Ook heel leuk dat je mee doet met dit hele mooie kaartje bij Scr@p- Cards challenge.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Tineke, wie schön, diese Karte. Der Sommer und das Meer,genau das, was wir jetzt brauchen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hij is prachtig zoals altijd Tineke, bedankt ook voor deze inzending bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart weer Tineke! Een pareltje

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Buiten is het tenslotte ook de ene dag zomer en de volgende dag bijna winter!
    Maar je kaartje is weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oh, wat is het weer super prachtig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtig mooi kaartje Tineke.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dit is een hele mooie en gave mannenkaart Tineke! Het is weer zo fraai gemaakt in de jou zo eigen stijl...prachtige mallen, leuke details, schitterende kleuren met natuurlijk als uitgangspunt je prachtige plaatje! Geweldig leuk om naar te kijken!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoi Tineke.
    ben ik weer na een week oppassen.
    een gave en stoere kaart is dit en leuke dingen zoals de vuurtoren op de kaart, heb je toegevoegd.
    lieve gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Tineke

    Je kaartje straalt de rust van de kust uit, het is zo mooi.
    Jou mannenkaarten zijn altijd zo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel erg mooi deze maritieme kaart en inderdaad ook mooi voor een man!
    De kerstkaart in je vorige post vind ik ook echt heel erg schattig en zo mooi van kleur!
    Fijn weekend met een gezellige vaderdag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. En tijdens het scrollen kwam ik je kleindochter van 5 maanden tegen. Wat een dotje....
    Leuk dat je meedoet aan de KIC Challenge.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Tineke

    Wat een leuk kaartje!!
    Echt mooi zo ook die vuurtoren.

    Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen