zaterdag 12 april 2014

Spring has sprung

Fijn dat de meeste van jullie het leuk vonden dat het plaatje erbij stond. 
Als het een plaatje is wat ik op internet gevonden heb, zal ik het van tijd tot tijd erbij plaatsen.
Vandaag is Richtje jarig en voor haar heb ik iets gemaakt waar ik best wel wat uurtjes voor in mijn hobbykamer heb gezeten.
Hopelijk vindt Richtje het ook mooi....
Ik heb het drieluik van Dutch Doobadoo op cardstock en scrappapier overgetrokken en de basis van cardstock gehouden. 
Zo heb ik het mdf nog als malletje ;-)
Het scrappapier is "A day in May" van Pion Design. 
Aan de linkerkant heb ik een tag met het vogeltje gedaan. De veren zijn van Joy! crafts, de muzieknoootjes van MFT en het vogelhuisje (LR0206) is van MD.
Erbij heb ik een nestje gemaakt van salim. Eitjes van de Wibra erin met wat veertjes. 
In het midden een lieve dame in een frame van een nestie.
De takjes (LR0192 en LR0286) en bloem (CR1202) zijn weer van MD.
Vlinders en tekst komen uit het papier. 
Aan de rechterkant een tag met nestje en tekst van studio G.
Achter het hek (LR0205) een tak (LR0256) met frisse groene lenteblaadjes.
Voor het hek loopt een kuikentje (COL1351) in het gras (LR0135) en in het gras liggen nog wat eitjes.

Deze lentecreatie wil ik mee laten doen bij:
* Cards und More: (2 tags-white-green)
* EAC

Bij It's all about the vintage kwam mijn vogelkaartje in de top-3 terecht.
Ik ben weer blij!

49 opmerkingen:

  1. Hier heb ik geen woorden voor . Wat is dit mooi .,
    Geweldig !!!.
    Ik geloof best dat dat enkele uurtjes heeft gekost van je tijd . Maar het is er ook bijzonder mooi.
    Fijn weekend .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, kan me voorstellen dat er veel tij d in zit, maar is ook schitterend geworden.
    Fijn weekend
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kunstwerk Tineke. Als ze daar niet blij mee is!!! Kun je die wel in een envelop versturen. Lijkt me heel erg zonde!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb heel veel bubbeltjesplastic eroverheen gelegd en dan aan de achter- en voorkant karton voor versteviging.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  4. Dat is wel te zie dat hier veel uren inzitten maar het resultaat is dan ook prachtig. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely gorgeous ! So many different but beautiful details and interesting design alltogether ! Just love it :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke,
    wat een heel mooi drieluikje wat een prachtig kunstwerkje
    ook dikke proficiat voor de top 3 met je kaartje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tineke,
    wat een heel mooi drieluikje wat een prachtig kunstwerkje
    ook dikke proficiat voor de top 3 met je kaartje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Richtje is maar een bofkont dat ze zoiets moois voor haar verjaardag heeft gekregen.Echt schitterend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat is dat leuk gemaakt nou dat zal je wel erg leuk hebben gevonden

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja als het voor Richtsje is dan moet je er wel even de tijd voor nemen Tineke....lol...Maar wat is het schitterend geworden, en het papier is ook zo prachtig hè!! En ik doe dat ook vaak het MDF als mal gebruiken...handig toch!
    En ook Gefeliciteerd met je top3 hoor, daar wordt je ook blij van....en hier zal ook wel een top 3 uit voort komen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    Je hebt een prachtig 3-luik gemaakt voor Richtsje, super helemaal in lentesferen..daar is ze vast heel blij mee..gefeliciteerd met je Top 3 notering..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww Tineke wat mooi!!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw.... wat heb je weer een schitterende creatie gemaakt. Voor mij is het een winnaar!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wonderful Card, i love it.
    Thank you so much joining at Cards und More Challenge.
    Lovely Greetings Sandra GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, prachtig dit drieluik!!! Daar zal ze vast heel blij mee zijn. Slim om het na te trekken en de drieluik als mal zelf te houden. :-)
    Dat nestje is zo schattig en net echt!
    Prachtig papier natuurlijk en gefeliciteerd met je plek in de challenge!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ps. Iedereen die een beetje creatief is zal vast wel in de gaten hebben dat hier heel wat tijd in is gaan zitten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit mooi gemaakt. Ik vind de kleuren ook super !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend is de drieluik Tineke ,echt een plaatje .
    Prachtig dat nestje met eitjes er op .
    Wat zal Richtje hier van opkijken .Hopelijk
    gaan de eitjes niet kapot onder weg.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo wat een werk heb je gemaakt van dit drieluik!
    Maar ja, Richtsje is dan ook zelf niet de aller minste Scrapster he dus daar voor trek je alles uit de kast op haar verjaardag!
    Wat zal ze blij zijn met dit schitterende drieluik!
    Hele mooie plaatjes en de stijl is ook prachtig!
    Fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Wow! what a gorgeous design… I love the three panels and you have decorated each page beautifully… I love the soft colours! so many lovely details… it's absolutely stunning!
    Thanks for joining us at Divas by Design this week!
    Hugs Sue B xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Å for et nydelige vårkort, jeg blir like imponert hver gang jeg titter innom, ønsker deg en fin påske, klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke, het is weer al een tijdje gelden dat ik je blog bekeek, maar wat ben je goed bezig zeg! Petje af hoor, wat een geweldige dingen heb je gemaakt, echt heel mooi! Vooral dit laatste is helemaal geweldig, ik begrijp dat je daar wat uurtjes in gestoken hebt, maar het resultaat mag er zijn hoor, waar haal je de tijd en de inspiratie toch steeds weer vandaan! Het is echt heel prachtig allemaal, eigenlijk heb ik er geen woorden voor!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi tineke een pracht van een drieluik, ziet er helemaal geweldig en paarsachtig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi drieluikje met de romantische lentetafereeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw dit is een schitterende drieluik creatie, helemaal top.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Whowww Tineke , je hebt er weer een prachtige werkstuk van gemaakt, schitterend je drieluik. En weer zoveel leuke mooie dingen te bespeuren.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier zijn geen woorden voor zo mooi is dit geworden. Wat een ontzettend leuk en fris geheel is dit zeg. Prachtig om zoiets op je kast te zetten.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een pracht kaart en wat een werk zeg, hopelijk waardeert de ontvangster dit, maar dat zal toch wel!!??
    Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Tineke, ik heb genoten!!!!!!! Wat een bijzondere mooie kaart heb je voor me gemaakt! Ik kan de liefde en de passie er helemaal in vinden en natuurlijk ben ik trots dat ik deze beauty van jou heb gekregen! Het is helemaal goed gegaan met de eitjes en mijn visite was er ook helemaal van onder de indruk! Ik geniet er heerlijk van en hij heeft een ereplaats hoor! Dank je wel!

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een schitterend werkje, prachtig, superleuk dat je meedoet bij onze Cards und More challenge met dit supergave project, maar om in aanmerking te komen voor een prijsje of een top3 mag je maar met max 5 challenges meedoen, graag tot ziens, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super mooie kaarten heb je gemaakt zeg, de drieluik is prachtig en idd een goed idee om hem over te trekken, is hij niet zo zwaar om te versturen ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Very pretty spring card. Love the soft colours and each panel has a beautiful layout and wonderful embellishments. Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow.
    Hugs!
    Cec

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A beautiful card, your tag elements are gorgeous, such lovely colours, fabulous textures and amazing details !!!

    Thanks so much for joining Everybody Art Challenge
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. such a lovely creation!
    I'm very happy that you take part at the Cards and More Challenge. To participate in the draw of the prize and the Top 3, you have to follow the challenge rules. Unfortunately, you have linked more than 5 challenges and can not take part in the draw this time. I am so sorry. I would be delighted if you join in again next time :-)

    Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, wat een supermooie creatie! Als dat geen Pasen meer is...
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig Tineke!! Echt een klein kunstwerkje, ben er helemaal weg van. Bedankt voor je deelname bij HH, veel succes.
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oooh.. I just LOVE your card. So gorgeous! Love the bird nest! Lovely colors and shape on the card.

    Thank you so much for joining us at Kreativ Scrapping.

    Hugs from Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Tineke wat een prachtig drieluik voor Richtsje?. Leuke, lieve materialen.
    Rachtig gemaakt top. En je bent weer beloont met een eerste plaats. Leuk hoor!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ. Ik wens je veel succes.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. The card is just stunning!!
    Thanks for joining our challenge over at Cherish This - Memories for Life.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh my, love your stunning card :) Thanks for joining us at Cherish This - Memories for Life :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. And again.... This was even more beautiful!
    Love the nest!!
    Thank you for your tribute!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lovely card!
    Thank you for joining us at Cherish This!

    BeantwoordenVerwijderen