zaterdag 4 oktober 2014

'n Tweeling

Van een jong stel uit de kerk wist ik dat ze een tweeling verwachtten.
Daarom begon ik alvast om een kaartje te maken voor ze. Maar zoals je weet, heb je 3 soorten tweelingen. Het kunnen 2 jongens zijn maar ook 2 meisjes of een jongen en een meisje.
Van een jongens tweeling had ik een plaatje van Gerda's Hobbyshop en voor de andere 2 soorten een plaatje uitgeprint.
Ik maakte als 1e een kaart voor een jongens tweeling. De volgende zou met de 2 meisjes worden maar zover kwam het niet want de tweeling werd al eerder geboren. En...het werden een jongen en een meisje.
Vandaag laat ik de jongens tweelingkaart zien en later degene die ik verstuurd heb.
Het papier komt uit bloc "All that is spring" van Tilda.
Takjesswirls (LR0271) bij vilten bloemetjes (COL1323). 
Een tabje (COL1315) met tekst (COL1314) erop.
Bovenaan bij de afbeelding een paperclip van Mery Cozijnsen gedaan.
Verder nog een kantje en parelhartjes gebruikt.
Het plaatje (GH3111) gemat en eronder een doily van Cheery Lynn.
Ertussen een tag van Magnolia met strik en charm en erop een tekst (EC0106) gestempeld.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

24 opmerkingen:

  1. Wat een lieve felicitatiekaart Tineke. Leuk die vilten bloemetjes er op.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepie is je kaart Tineke.
    Schattig hoor ,dat zullen de ouders
    heel erg mooi vinden,het is een plaatje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief kaartje Tineke en heel speciaal een tweeling.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo wat spannend wat het werd met de tweeling maar jij was dus op alles voorbereid!
    Erg mooi dit schattige tweeling kaartje, zo lief dat je het zo persoonlijk hebt gemaakt!
    De pompoenkaart in je vorige post vind ik ook erg knap gemaakt, leuk idee om dat zo te doen.
    Je moeder is ook goed verwend met een kaart en een super mooi schaar/ doosje wat een feest alleen al om zoiets te krijgen!
    Fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje Tineke. Heel mooi gedaan. Ik heb een collega die een tweeling verwacht en was ook al aan het denken hoe ik dat eens moest doen straks. Er zijn in haar geval twee keuzes want het is ééneieg. Leuk om te zien dat er speciale plaatjes met een tweeling zijn.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig Tineke, prachtig gemaakt, lieve felicitatiekaart...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig tweeling kaartje Tineke,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,
    prachtig je tweelingkaartje
    fijne zondag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    Ja een heel hoog lief gehalte! Prachtig plaatje en ik kijk al uit naar de volgende! Fijne zondag verder!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi en lief kaartje en ben benieuwd naar de andere

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat lijkt me inderdaad nog lastig, een plaatje vinden van de 'goede' tweeling. Hoewel je deze kaart niet hebt kunnen versturen vind ik hem prachtig mooi geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi tineke
    wat een bjoetie heb je ervan gemaakt en erg leuk met dat verborgen label
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super schattig babykaartje voor een tweeling Tineke...heel leuk met het verstopte labeltje...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze is weer een beeldschoon kaartje, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien een idee om de volgende tweeling kaart mee te laten doen met de challenge bij Hobbyhomme.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig verhaal Tineke, zo zie je maar weer dat zich niets laat sturen ;-) Enige kaart is dit geworden, zo snoezig, mooi papier, prachtig versierd weer. Beeldig! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke . Prachtig deze kaart. Weer superleuk gemaakt. Mooi plaatje van Gerda. ik ben benieuwd naar de volgende kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi plaatje het kaartje ziet er wel heel erg mooi uit ik ben benieuwd naar de volgende groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat is je 2-ling kaartje prachtig, lief met de vilten bloemetjes en de tag, een schatje,'
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja dat kan ook, een jongen en een meisje, leuk, van beiden wat.. Ook je kaart is erg leuk gemaakt en de vorige pompoen ook, ik had vorige week niet zoveel tijd om te reageren vandaar dat ik het in èèn reactie doe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a beautiful Babycard! Love the picture you used, and the colors.

    Thank you for playing with us on our baby-challenge at Kreativ Scrapping!

    Love, DT Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OMG!! This is soooo beautiful :) You make the sweetest babycards ever!!!
    hugs, Synnøve

    BeantwoordenVerwijderen