woensdag 21 oktober 2015

Autumn greetings

Na wat kerst/winterkaarten vandaag even wat anders.
De mallen van Marianne Design die pas uit zijn, zijn leuk om bij de herfstkaarten te gebruiken.
Op internet vond ik een poosje terug een leuk patroon van een dubbele kaart in pompoenmodel. 
Het designpapier is "Walking in the forest" van Maja Design. Een leuke afbeelding van Pinterest in het ovale frame (CR1333).
Aan de linkerkant de berkenbomen (CR1337) ,bomenrij (CR1287) en eekhoorn (CR1340). 
Aan de rechterkant paddenstoelen (LR0372) en herfstbladeren (CR1336).
Bovenaan een toef gemaakt van eikels en bladeren (LR0373), herfstblad (LR0255) en dennenappels (LR0286). 
Verder nog een banner met tekst van Joy! crafts en een paar spinnen van Dutch Doobadoo.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* KIC

Op veler verzoek tijdens de demo plaats ik het patroon erbij.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat wanneer je het patroon meeneemt.

35 opmerkingen:

  1. prachtige kaart leuk die pompoenvorm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Tineke, mooi model wat ik opgeslagen heb. Prachtige kleuren mallen en plaatje. Ik raak weer niet uitgekeken!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige herfstcreatie Tineke!
    Zo leuk al die stansjes in herfstkleurtjes bij elkaar en het plaatje ook zo mooi!
    Kan me voorstellen dat mensen na je demo het patroon wilden hebben, in het echt zal het er nog mooier uit gezien hebben denk ik.
    Ik neem het mee en sla het ook op voor een ander jaar wellicht, dank je wel en een fijne dag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Tineke !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige herfstkaart Tineke! Leuk kaartmodelletje ook. Ik heb het opgeslagen, misschien komt het volgend jaar wel eens van pas... dankjewel!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om een pompoen als basis te gebruiken Tineke!
    Het is weer een plaatje om te zien en je plaatje is zo gaaf! Maar natuurlijk ook al je stanswerk en mooie opbouw van je kaart! Heel gezellig dat je er weer bij bent op het Scr@p-Cards Blog en succes!
    Liefs Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtig geheel gemaakt van alle details. En dank je wel voor het plaatsen van het kaartmodel!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh....wat is dit ook weer mooi geworden, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige herfstkaart Tineke.
    Heel mooi alles bij elkaar !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke Wat enig Deze pompoenkaart. en wat heb je er weer een supermooi tafereel van gemaakt. top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige herfstkaart Tineke! Het pompoenmodel is heel leuk (dank je wel voor het patroon!), de afbeelding so cute, en je hebt de mallen natuurlijk weer prachtig gecombineerd :) De spin vind ik een leuke, iets enge hihi, touch!
    Gezellig dat je weer mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende herfstkaart is het weer geworden Tineke en bedankt voor het patroon ik heb hem opgeslagen wie weet ga ik hem nog eens gebruiken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, echt herfst in de pompoen vorm en leuke details erop

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Prachtige kaart en mooie layout. Tof dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke
    Je herfstkaart is schitterend met het mooie plaatje en zo leuk dat de vorm van de kaart een pompoen is.
    Gezellig dat je weer meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterend herfstkaartje Tineke....zo mooi indie pompoenvorm.... bedankt voor het patroontje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige pompoenenkaartTineke, bedankt voor het patroon, dacht dat ik nog een voorbeeld had maar kon deze niet terug vinden, dus ben ik blij met deze....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige herfstkaart
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supergave kaart Tineke...alles wat met herfst te maken heeft heb je gebruikt, tot en met de kaart in de vorm van een pompoen.
    Bedankt voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Geweldig, leuk model, prachtige kaart
    heb je ervan gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Bedankt voor je patroon Tineke. Ik ga er nog niet direct mee aan de slag, maar als ik zo ver ben zet ik hem op mijn blog.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi tineke wat een leuke kaart zo in de herfstsferen en leuk model!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is zo leuk deze pompoenkaart met allemaal herfstspulletjes die er perfect bij passen. Hebben jullie een leuk dagje familiebeurs gehad? Zal vast wel gezellig om met z'n allen te gaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. The closer I looked the more autumnal elements and colours I found! Wonderful and fun card!!!! Thank you for playing along with us at Crafty Cardmakers & More ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig kaartje, lief plaatje!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke,
    Wat een prachtige herfstkaart.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella DT KIC
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk hoor, die pompoen, ik heb 'm even gedownload en ga kijken of ik er ook zo'n mooie kaart van kan maken. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart ik zie zo veel leuk details dat ik niet weet waar ik mee moet beginnen haha. maar het spinnetje wilde ik wel even benoemen zo leuk.
    Leuk dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a creative and beutiful scenery you have created here. Thanks for joining us at Kreativ Scrapping:-)
    Greetings from DT Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk model.
    Mooie kaart.
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra(DT de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig!!!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fabulous card Tineke, love all the details.
    Thank you for entering it into our Autumn Colours challenge at CCM&More.
    Hugs Kimx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Tineke,
    wat is dit weer een enige creatie! Zo mooi gemaakt! De mallen zijn ook supergaaf!
    Dank je voor het meedoen bij K&K en De Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. What an unusual card! I really like the moulded leaves... Thank you for joining in with my challenge at Crafty Cardmakers & More

    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen