donderdag 9 februari 2017

Winter Wonderland

Gisteren was ik aan een winterkaart begonnen en vanmiddag heb ik het afgemaakt. 
Het is pas mijn 2e kerstkaart voor dit jaar.... terwijl ik vorig jaar al op 6 zat 😖
Nou ja, het begin is er moet ik maar denken!


De basis van de kaart maakte ik met Shape art Frames label 2 van Dutch Doobadoo.
De afbeelding is van Syta van Gelderen en past mooi bij de papierlijn "Home for the Holidays" van Maja Design. De randen van het designpapier en buitenste kaart heb ik lichtjes ingesmeerd met gesso van Dutch Doobadoo.
In de cirkel van de mal van Anja past de afbeelding mooi.
Ook de prachtige kerstster met takjes past er prima bij.
Aan de zijkanten heb ik de border van Petra vastgezet tussen de achterste kaart.
Voor de afwerking heb ik een tekst gestempeld op een banner, een strik erbij en (plak)parels gebruikt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Creatables: LR0435 Petra's poinsettia, LR0437 Petra's twigs set, LR0438 Petra's larix, LR0454 Anja's butterfly, LR0455 Classic border
Clear stamp: CS0907 Winter Wonderland
Plakparels: JU0932 Diamond gems - clear

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

18 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Tineke. Mooie mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Tineke!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh nog tijd genoeg om kerstkaarten in te halen Tineke. Dit is wel een beauty hoor met die sierlijke randen aan de zijkant. Ook je overige gebruikte materialen komen allemaal prachtig uit. Dit is weer een cadeautje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Tineke wat een mooie bloem!
    Je vorige kaart is ook zo prachtig, ik moet ook nog twee huwelijkskaarten maken.
    Wij zijn van boven naar beneden aan het ruimen in huis, dat werd tijd en daarna zijn mijn hobbyspullen aan de beurt dus dat wordt eventjes minder bloggen en freubelen en oudjes plaatsen.
    Ondertussen geniet ik tussendoor van jullie gefreubel.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart heb je hier gemaakt met
    mooie mallen en stencil van DDBD ,leuk DP en bloem erop !!
    Je hebt nog veel tijd om in te halen hoor ,take it easy haha
    Groetjes van Epie .
    (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend winters kaartje Tineke...wat een mooie stansjes aan weerszijde...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het komt vast goed met de kerstkaarten Tineke!
    Deze is in ieder geval weer super mooi!!
    Wat een prachtige mallen zijn dit weer.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige winterse kaart Tineke!Supermooi van vorm en 'aankleding'!
    Fijn dat je er weer bij was met een donderdagse kerstcreatie!
    Groetjes
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Heel feestelijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Tineke. Wat mooi met deze mallen gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend Tineke wat is er weer veel tezien. mooi die borderranden aan de zijkant..

    fijne dag veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Tineke met de hele mooie border rand! Ook je posten hiervoor zijn om door een ringetje te halen, het is altijd genieten bij jou!
    Alvast een fijn weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Tineke en wat is die mal aan de zijkant prachtig zeg. Super.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een geweldig mooie winterkaart met al die prachtige dingen erop!!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kerstkaart, hele mooie mallen heb je gebruikt, dit is geen kaart meer maar een hele creatie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Marvelous winter creation. Love the layout and all the lovely white accents.
    Thanks for playing in the RIBBON GIRL card challenge and good luck.
    Hugs,
    Kaly

    BeantwoordenVerwijderen