zaterdag 23 september 2017

Autumn greetings

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt bijna weer in de winkel. Het wordt a.s. donderdag / vrijdag verwacht.
Voor de mailing mocht ik alvast aan de slag met de herfstbladeren. Het kan dus zijn dat je deze creatie al in de mailing hebt langs zien komen.


De herfstbladeren heb ik uit wit karton overgenomen en de randen bewerkt met distress inkt vintage photo. De binnen delen heb ik overgenomen uit designpapier "Woodland Winter" van Studiolight.
Een afbeelding van internet heb ik achter het frame van Petra's ovaal gedaan.
Bovenaan een toef van takken, herfstbladeren, eikel, dennenappel en elzenpropjes.
Langs de afbeelding staan een boom, herten, paddenstoelen met herfstbladeren en wat spinrag.
Erbij een banner met tekst van Joy! crafts waar aan waxkoord is bevestigd.
En zie je die enge griezelige kruisspin?

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1289 Tiny's Deer, CR1336 Punch die - Autumn leaves, CR1374 Box card (takjes), CR1383 Spiders & bugs
Creatables: LR0286 Tiny's pine cones, LR0372 Mushrooms, LR0373 Acorn with leaf, LR0375 Tiny's tree & leaf, LR0430 Leaf doily (spinrag), LR0437 Petra's twigs set, LR0485 Petra's oval & corners

Dutch Doobadoo: 
Card art Herfstbladeren (2x) 470.713.645

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi zoals je dat herfstblad uitgewerkt hebt Tineke. Ik ben dol op die warme herfstkleuren. Het plaatje van het mooie bospad vormt een mooi middelpunt van de leuke decoratie eromheen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie creatie is dit Tineke!
    Prachtige mallen en herfstplaatje.
    Ik heb mijn ogen uit gekeken zoooo mooi.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Tineke, zag 'm al diverse malen voorbij komen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen