zaterdag 7 oktober 2017

Gezellige Feestdagen!

Vandaag was ik in Rijssen bij HobbyVision voor de grote workshopdag van Marianne Design & Dutch Doobadoo.
Echt een superleuke dag was het!
Al vanaf eind augustus ben ik mijn stem kwijt en sinds afgelopen zat er verbetering in wat waarschijnlijk kwam doordat ik een antibioticakuur had voor een ontsteking. Echter, vandaag heb ik er teveel van gevergd en speel ik nu weer stommetje.... Wel rustig dus ;-)
De terugreis duurde heel wat langer dan de heenreis door slecht weer en hierdoor van de ene file in de andere....
De dames maakten deze dag 3 projecten welke door ons waren voorbereid.
Vandaag laat ik jullie zien wat door mij was bedacht.


Deze creatie maakte ik met de Card art Banner Flags van Dutch Doobadoo.
Het designpapier en knipvel zijn van Els Wezenbeek.
Langs de rand van het designpapier en de vereertjes en takjes zijn wat aangezet met witte gesso.
De afbeelding heb ik uitgeknipt en verhoogd op het ovaal van Petra van Dam geplakt.
De mooie kerstster met wat takjes onderaan de banner en bovenaan gestanste veren en veren uit het designpapier geknipt bij een strik van organza. 
De vlag afgewerkt met nog wat uitgeknipte veertjes en plakparels.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1412 Feathers
Creatables: LR0435 Petra's Poinsettia, LR0438 Petra's Larix, LR0485 Petra's oval & corners
Paper bloc: PK9150 Winter Dream
Knipvel: EWK1252 Winter Dream - pink
Clear stamp: CS0991 Fijne kerstdagen
Plakparels: JU0932 Diamonds gems - clear

Dutch Doobadoo:
Card art Banner Flags 470.713.319


5 opmerkingen:

  1. Heel mooi voorbeeldkaartje heb je voor die demo gemaakt tineke...zal vast wel gezellig geweest zijn...en ja dan nu ff mondje dicht...kunnen je stembanden weer bekomen....
    Jammer dat je file had met de terugreis...maar dat is niet gek met zulk regenachtig weer...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Tineke!
    Heel leuk gedaan hoor!!
    Vervelend dat je geen stem hebt.
    Zal zeker niet mee vallen voor jou.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig voorbeeld.heb het plezier nagemaakt.het was weer een fantastische dag.nu maar weer uitzieken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen