donderdag 23 december 2010

Nog maar een sneeuwpop gemaakt...

Ik blijf geïspireerd door het winterweer buiten. 'k Ben gek op sneeuw en sneeuwpoppen... maar wel op papier... Krijg je tenminste geen koude handen van ;)
Daarom een prachtige sneeuwpop gekleurd met mijn pastelpotloden van Derwent.


Bij deze sneeuwpop vind ik het papier ~Winter Wonder~ van DCWV er goed bij passen. Het is schitterend papier met prachtige glitters erop.
De tekst: The Quiet of the snow, oftewel de stilte van de sneeuw, is een digi en heb ik hier vandaan. De ijssterren zijn weer gemaakt met de ~Finse IJsster~ en er bovenop nog een "ijsster" gedaan met een pons. De sterren onder heb ik uit wit cardstock geknipt en bewerkt met liquid applique en glitters en er scrappersfloss overheen gemaakt. Verder nog een stukje ijssterrenlint, plakparels en stickles gebruikt.
Het kaartje doet mee aan challenge #16 bij Alles met en over kleuren met Derwents! waar de opdracht luidt: Een sneeuwpop in het blauw/grijs.

15 opmerkingen:

  1. Hij is weer heel leuk Tineke, enneeee.... geef mij ook maar een papieren sneeuwpop;)
    die voelt tenminste lekker warm aan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooi kaart, Tineke, toen ik de tekst las dacht ik, hoeveel sneeuwpoppen zal Tineke al buiten hebben staan? Het blijft maar winters, zo te zien komt er nog geen dooiinval, ze hebben het al een beetje over de friese elfstedentocht, maar vanmiddag was ik in Balk waar ze ook langs gaan, daar lag onder de bruggetjes allemaal nog water, ik denk dat ze dat eerst nog wel vergeten kunnen. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke, Kaarten met sneeuwpopppen zijn inderdaad veel minder koud en veel leuker om te maken vind ik dan buiten in de sneeuw, brrrr.....Heel veel succes met de challenge.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt, Tineke. Wat een ontzettend leuke stempel en prachtig papier heb je gebruikt. Ook de embellishment passen er perfect bij. En... natuurlijk heel mooi ingekleurd! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Tineke,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier heb je gebruikt.

    Ik wens jou en je dierbare fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi HOi Tineke,

    O wat geweldig zeg :) heerlijk winters! Mooie layout en sterretjes en sneeuwsterren zijn onwijs mooi op je kaart!!! De sneeuwpop is ook helemaal top!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooohhh wat een schitterend kaartje!!! Succes met de wedstrijd!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Tineke wat een schitterend kaartje.En wat heb je die sneeuwpop prachtig ingekleurd echt geweldig gaaf!!!!

    Wens Jou en je gezin ook hele fijne en goede feestdagen,en een goed en gezond en creatief 2011.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuw wat een super mooi kaartje en
    succes met de challenge

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Tineke
    heel veel succes met de challenge.
    Ik wens je hele Fijne Kerstdagen toe
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woww hij is schitterend Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart en wauw, wat een leuke sneeuwpop en zo mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauh , een super kaart en super gekleurd,, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    je had met dit kaartje gewonnen op het derwent blog zag ik, gefeliciteerd!! Hij is ook wel héél mooi hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen