donderdag 6 november 2014

Brrr cold!

Donderdag is kerstkaartendag!
Ik probeer het in stand te houden al lukt het niet altijd.
Eigenlijk was de opdracht deze week om een CASkaart te maken maar helaas is dat niet mijn ding. 
Maar...toch een kerstkaart vandaag.
Het model van de kaart is de arrenslee van Dutch Doobadoo.
Ik heb er het papier "Days of Winter" van Pion Design voor gebruikt. Ook de afbeelding in de ronde mal (LR0141) is van Pion Design.
Bij de afbeelding hulsttakken (LR0244) en poinsettia's (LR0142) gecombineerd. 
Wat sterretjes uit snowpaper (CA3104) geponst.
Op het "handvat" wat hulsttakjes met belletjes (COL1363) bij een grote strik van tule gedaan. 
De bellen heb ik met Inka gold zilver bewerkt. Ook nog een paar witte belletjes erbij gehangen.
De tekst (CS0908) op een banner (COL1324) gestempeld.
Op het ijzer snowtex gesmeerd.

Deze arrenslee wil ik mee laten doen bij:
* Scrapping4fun: christmas
* Totally Gorjuss: non traditional christmas colours
* DCL: kerst
* The Ribbon Girl: christmas card
* AnMa creatief: kerst creatie
* In the pink: luscious lace
* Live & Love crafts: favourite christmas colour combo
* We do Doobadoo: enhancing your dies 

34 opmerkingen:

  1. Ik ben ook geen CAS "fan" hoor Tineke... Er moet toch altijd wel een swirl, bloemetje of een lintje op mijn kaart.
    Deze arreslee is prachtig en past helemaal bij winterse feestdagen!

    Groetjes Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Tineke wat een pfantastische arreslee! Je hebt zoals gewoonlijk weer schitterende details gebruikt. Echt super! Ook je kaartjes hieronder zijn allemaal zo mooi. je bent weer super bezig Tineke :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is weer Schitterend Tineke. CAS kaarten zijn ook niet echt mijn ding, heel af en toe probeer ik het, maar met een vintage kaart heb ik toch minder moeite. Blijf jij maar de kaarten maken die zelf het leukste vind. Succes bij de challenges.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIGE arreslee Tineke....zo mooi weer al die winterse accentjes....en ieder mag maken wat ze wil...Ik kan af en toe wel wat afwisselen....maar bij vintage heb ik soms moeite om er nog meer op te doen....wordt dan al gauw rommelig vind ik dan....en bij jou past alles altijd perfect bij elkaar...
    ga zo maar lekker door Tineke... dan kunnen wij blijven genieten.....
    succes met de challenges
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,
    dat heb je weer schitterend gemaakt
    het is telkens weer genieten bij jou
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enda et vakkert kort fra deg, klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje is je slee Tineke.
    Een super gave kaart !!!
    Hoe verzin je het ,telkens wat anders .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    Ook ik blijf het moeilijk vinden om een CAS kaart te maken, maar heb het toch geprobeerd, heb wel de laatste tijd met Vintage kaarten, dat ik ze niet meer zo vol doe..
    je slee is weer prima gelukt, mooi aangekleed en afgewerkt, fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi om de arreslee met sneeuw te bewerken het ziet er weer schitterend uit.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal niet erg Tineke dat CAS niet jouw ding is, ik snap het helemaal als ik naar je mooie uitgewerkte creaties kijk. Dit is ook al weer zo'n apart modelletje, en weer prachtig opgepimpt. Leuk dat je weer mee doet met 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik laat CCAS aan anderen over die daar heel goed in zijn, de arreslee creatie kan zo naast de mijn staan, hihi.
    Je hebt mooie kleuren gebruikt en mooi de sneeuw op je ijzers!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh woww, wat een bjoetie van een slee!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je de arreslee weer leuk gepimpt, Tineke.
    En gewoon blijven doen wat je zelf het liefst doet.
    Wij genieten wel ;)

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige arreslee, Tineke, en knap dat je steeds meedoet met de kerstkaart op donderdag... en als je niet van een CAS kaart houd, daar houd ik ook niet van waarom dan niet zo`n prachtige kerstkaart, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. THanks for joining us at Scrapping 4 fun challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart. Ik vind CAS kaarten mooi, maar niet om zelf te maken.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik houd van van alles, ook van CAS, en zo heeft iedereen een voorkeur. Maar deze mooie creatie is weer prachtig! Jij weet dat altijd weer tot in de puntjes te verzorgen. Dank voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke
    Nou ik ben ook niet zo van de cas zie wel vaak hele mooie kaarten maar ik wil er altijd van alles en nog wat op plakken .
    Een super leuke kerstkaart heb jij weer gemaakt
    lekker vol .'
    Groetjes en alvast een fijn weekend
    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een heel mooie kaart ik vind de arrenslee zo leuk opgepimpt en jij kan dat als geen ander groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige arrenslee Tineke
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige arreslee.
    Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful Christmas card, love all the detail.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat goed van je dat je elke keer probeert
    mee te doen met de kerstkaarten.
    Deze arreslee is ook weer erg mooi.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow! This is so amazing! Thank you so much for entering LLC's November challenge. Wish you a wonderful day! DT Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Brilliant shape and design. Thanks for joining LLC again this month.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow wat een prachtige arreslee laat je ons weer zien Tineke ......mooi papier en mooie kleuren.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Absolutely delightful - love the sleigh design and pretty detailing :-)
    Thanks for sharing with us at In The Pink!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart! En CAS is best moeilijk als je gewend ben om wat vollere kaarten te maken....
    Leuk dat je mee doet met de challenge op de Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie creatie, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sweet, charming, and genius card!!! I love the shape and the soft colors. Glad you joined us at Scrapping 4 Fun Challenges. :D

    BeantwoordenVerwijderen