donderdag 10 september 2015

Mr. & Mrs.

Vandaag, op deze prachtige nazomerdag, trouwt het zusje van Lisette, een vriendin van Jacqueline, met haar grote liefde.
Lisette wilde hun graag een leuk aandenken geven en had een letterbak-huis gekocht. Aan mij vroeg ze of ik er ideetjes voor wist. Ik had er genoeg en gaf ze haar. Toch zag ze het niet zitten en vroeg of ik het wilde pimpen. Een hele leuke uitdaging dus!
Telkens liet ik haar foto's zien hoe het stap voor stap eruit kwam te zien en als ik goedkeuring had, plakte ik datgene weer vast.
Het is een heel mooi ingericht huis (vinden wij dan!) geworden wat helemaal naar de zin geworden is. 
Nu maar hopen dat het bruidspaar het ook geslaagd vindt...
En dit is het eindresultaat!
De behangetjes zijn papiertjes uit verschillende series van Maja Design. Alle gestanste delen kunnen blijven staan d.m.v. de pop-up blokjes (LR0371).
Langs de schuine kanten heb ik lint geplakt met bovenaan een strik van jute en een label eraan. 
Met knijpertjes een slinger (LR0340) gemaakt van hun namen. 
Langs alle randen een mooi kantje geplakt. 
Een vlaggenlijn met de trouwdatum ook weer met knijpertjes vastgemaakt. 
Hun initialen van houten letters
Het bruidspaar (LR0345) en een roosje
Een kamertje ingericht met stoel en lamp (LR0267) en een kastje en schilderij (LR0268). 
In het schilderij zit een foto van het stel wat Lisette had gekregen van de fotograaf nadat ze pas een fotoshoot deden. Het stel weet niet dat ze deze foto hadden.... 
Een huisje (COL1333) met een tekst van Project NL (PI1505) en ernaast een sleutel 
Wat stolpflesjes gevuld, in de grootste zit een briefje met tekst "Liefde is..." (PI1508) en ernaast een mooi "houten" bord wat ik pas tegen kwam op internet.
Hier is het beter te lezen wat erop staat.
Voor de liefhebber.... neem gerust mee!
Hun trouwauto is een oud VW-busje!!! 
Of het ook deze kleuren heeft....vast niet ;-) 
Maar de mal van de VW-bus (LR0359) kwam leuk van pas, de lichten zijn plakparels (JU0932). Ervoor een grasje (LR0360). De kerk (LR0254) omdat ze daar nogmaals hun ja-woord geven. 
Champagneglazen (LR0237) bij elkaar gebonden met een strikje. De trouwringen (LR0238) erbij en een hart (COL1334). 
Lizette en haar man geven geld aan het bruidspaar past in het kraft envelopje. Ik heb het zo vastgezet dat het label eruit geschoven kan worden. 
Hierop hebben ze hun wens geschreven en kan het geld erbij. 
Op internet vond ik een leuke tekst voor een recept van liefde wat ik geprint heb op het envelopje. Ernaast liggen 2 harten.

Deze creatie wil ik graag mee laten doen bij:
* Scrapplezier (de kleuren van de bovenste foto)
* Kreativ Scrapping (favoriet papier en dies)

42 opmerkingen:

  1. schitterende creatie Tineke heel mooi gedaan !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend !!! super gaaf Tineke.
    Wat zal het bruidspaar hier blij mee zijn .
    Je kijkt je ogen uit , prachtig is het.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi gepimpt huis Tineke, heel erg leuk gedaan met allemaal MD spulletjes. Een super mooi aandenken aan een heel bijzondere dag.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie, Tineke. Een schitterend aandenken voor het bruidspaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Tineke! Ik ben toevallig ook bezig met een letterbakhuisje maar ik vind dit zo toch schitterend! Wat een details! Je hebt zoveel persoonlijke dingen erin verwerkt en het met zoveel zorg gemaakt ... dit krijgt vast een ere plekje in het huis van het pas getrouwde stel :) Top!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om zo iets mooi,s te maken ik bewonder je ik vind het helemaal super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Magnifiek mooi! Een huisje om te koesteren en blijven koesteren als herinnering aan hun trouwdag!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit supergaaf echt geweldig mooi, heb pas het strandhuis gepimpt van Joy, erg leuk om te doen.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    je hebt de letterbak prachtig aangekleed en mooi gevuld, in elk vakje is wat moois te bewonderen, ook de slingers met de namen en trouwdatum is super..
    Ik zag net op FB de prachtige foto van Martine, echt een schitterende foto,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supermooie creatie en wat een cadeau om te krijgen. Geweldig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Origineel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben sprakeloos Tineke ...wat een schitterende creatie heb je gemaakt voor het bruidspaar....dat zullen ze zeker erg waarderen...SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tineke, this is a wonderful project. Your attention to detail is fabulous and you have really created something beautiful here with so many details to look at. Thank you for sharing this lovely creation with is this time at Creative Inspirations.
    Sue...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf en zo snel.....prachtige creatie....bedankt voor het meespelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi gemaakt en zo persoonlijk voor het bruidspaar!
    Leuk dat ze ook echt in een vw busje trouwen!
    Gezellig dat je onder het maken ook nog samen contact had om te beslissen ofhet mooi werd.
    Leuke teksten op het bord en envelopje, die neem ik zeker graag mee...je weet maar nooit, dank je!
    Het bruidspaar had goed weer en zal hier zeker ook erg blij mee zijn!
    Alvast een fijn weekend.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig weer Tineke heel veel mooie details en het liefdesrecept heb ik toch maar even opgeslagen, want ik vind het een geweldige tekst voor op een huwelijkskaart.
    Schitterend gedaan weer hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh, wat heb je dit prachtig gemaakt Tineke, ik kijk m'n ogen uit. Je hebt elk vakje zo mooi weten te vullen en alles ziet er tip-top uit. Die jute in dat kastje, hun namen, die foto...geweldig, dit gaat nog heel lang gekoesterd worden.
    Leuk dat je met deze mooie creatie deelneemt aan de challenge bij Addicted to Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt voor het bruidspaar. Hier zullen ze vast heel mee zijn en krijgt zeker een mooie plekje in hun huisje. Mooi tekst op het houten bord!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke
    Wat heb je er een schitterend en heel persoonlijk huisje van gemaakt, je blijft ernaar kijken en ontdekt steeds iets nieuws....ik ben er weg van.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog en Addicted to Stamps.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is really so full of intricate details to make a house a home. Very creative. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 200th Celebration Week’ challenge!.
    Blessings and Hugs, Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So beautiful! Thanks for joining at ATSC: Die Cuts
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig wat mooi heb je dit gemaakt, ik heb mijn ogen uitgekeken er is zoveel mooi's te zien, wat zal het bruidspaar hier blij mee zijn.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. SÃ¥ kreativ du er.
    Dette var noe annet en et kort.
    Veldig morsomt :)
    Klem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Onwijs gaaf Tineke!! Hele mooi letterbakhuisje. Met mooie details, echt iets heel persoonlijks. Daar zal vast het bruispaar super blij mee zijn.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Knap gedaan, er is heel veel aandacht en werk in gegaan, dat is goed te zien. Mooi hoor, Tineke, daarmee is het bruispaar vast heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat schitterend gemaakt Tineke, super gaaf, het stel zal het vast heel erg mooi vinden en het krijgt zeker een speciaal plekje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een kunstwerk is dit.
    Ik kijk mijn ogen uit. Zoveel mooie details zijn er te zien.
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige creatie zoveel moois te zien het knus huisje !
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Halllo Tineke

    Wat een mooie letterbak heb je gemaakt
    wat zullen ze genieten van je kado
    maar wat een puntje van kritiek is van mijn kant
    dit is een zo persoonlijk kado en tonen op je site snap ik
    maar vind het zo jammer dat het weer mee moet doen aan een chalence daarr vind ik het gewoon te persoonlijk voor
    velen zullen het niet met me eens zijn maar ik vind dit en wou eerlijk zijn
    groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Halllo Tineke

    Wat een mooie letterbak heb je gemaakt
    wat zullen ze genieten van je kado
    maar wat een puntje van kritiek is van mijn kant
    dit is een zo persoonlijk kado en tonen op je site snap ik
    maar vind het zo jammer dat het weer mee moet doen aan een chalence daarr vind ik het gewoon te persoonlijk voor
    velen zullen het niet met me eens zijn maar ik vind dit en wou eerlijk zijn
    groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het kan gewoon niet anders: hiermee vallen ze van hun stoel als ze dit krijgen!! Geweldig werkstuk Tineke!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw Tineke, dit is echt een heel prachtig kado wat je in opdracht gemaakt hebt voor het bruidspaar!
    Er is zoveel moois te zien en eigenlijk heb je hun hele dag in dit huisje verwerkt.
    Bedankt dat we deze creatie mogen bewonderen bij het Scr@p-Cards challengeblog, tenslotte is dit ook onze challenge opdracht en fijn dat jij daar altijd zo enthousiast aan meedoet!!

    Even een persoonlijke vraag aan jou..., mag ik dit idee gebruiken voor mijn broer en schoonzus?? Die trouwen eind deze maand ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow Tineke! Just stunning and what a perfect gift to keep forever. Wonderful work!

    Hugs

    Di xx

    Cuttlebug Mania DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. A stunning creation! You can tell that you have taken great care making this :) Thanks for playing in this week's challenge of Vintage over at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is just gorgeous Tineke. So much detail and dimension, a pretty vintage feel creation.

    Sorry I am a little late in getting round to commenting!

    Lin
    ABC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, this is just stunning. Such a thoughtful gift and you've put so much work into it

    Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beetje late reactie i.v.m. mijn vakantie (net terug) maar evengoed gemeend! Wat een geweldige creatie weer, zal het bruidspaar heel blij mee zijn geweest! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi Tineke,
    This is fantastic; truly a work of art. I'm sure the happy couple must have been delighted with this gift; so many wonderful details to look at! Thanks for sharing with us at LLC.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen